nagybalo-eletem

nagybalo-eletem

próba hónap

2017. szeptember 22. - nagybalo

Jelentem ma felhivtam egy meló helyet és úgy nézki hogy hétfőn kezdek mint ács segéd.

Ami kezdetben 800ft nettó órabért jelent . 10 óra per nap kiváncsi leszek mi lesz mert jó lenne addig amig nem tudok kimenni angliaba kell félretennem pénzt , de ezt nem mondhatom hogy nem tudom mikkor megyek ki angliaba de közelebb vagyok mint voltam. az álmom megvalósitásában.

Szóval angol nélkül nem nagyon van esély ki menni angliaba :D max mosogató leszel jobb esetben bár aki szereti csinálja. Vagy van valaki aki szeret mosogatni ? Szerintem senki. Én se de kiderül mit dob a gép itt vagy külföld ha tényleg meg emelik a bérem az első hónap után akkor maradok itt magyarországon es tanulom az angolt de hogy tanuljam olassak angol könyvet? Nézzek feliratosan filmet vagy próbáljak beszélgetni külföldivel skype-on??

Bármi lessz ezt kell szeretni. Miért jó itt? mert jó az idő járás és minden viszonylag jó de le kell szarni ezt. ott miben mássabb az élet? Hát több a fizetés és keményebben kell dolgozni de honorálják. 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintmegyanglia.blog.hu/api/trackback/id/tr9412885544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása