nagybalo-eletem

nagybalo-eletem

Munkaszüneti nap vagy mi fene

2017. november 01. - nagybalo

MA 2017 nov 1 jén megfogadom reggel fél nyolctól nem keltem fel a szomszédokat flexelesel munkaszüneti napon. Azon gondolkoztam tegnap elött hogy kellene valamit kezdeni magamal. bármit csinalni de tenyleg es kimeszeltem a mamám konyhajat meg ma elkezdtem csiszolni az ajtókat hogy ma lefestem de nem jött össze mert ma minden zarva volt :@ franc odaig jutottam hogy lecsiszoltam a ajtókat es majd le kell festenem holnap mert űgye bár nem volt higitó....

méég 8 kemény nap angliaig amúgy

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintmegyanglia.blog.hu/api/trackback/id/tr8613136168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása