nagybalo-eletem

nagybalo-eletem

Szia blog szia nép brexit takarodj

Bálint marad anglia??

2018. április 07. - nagybalo

Réééges rég irtam mar ide hogy miert????? LUSTA voltam bocsánat...

mi történt azóta velem? hát ott hagytam 2 hét után azt a munkahelyet amire eredetileg ki jöttem .

Túl fárasztó volt igen denem bántam meg ezt a döntésem mert helyette a régi angliai fönököm talált egy jó munkát ami nem stresszes de cserébe uncsi . Mit kell csinálnom? Hát örködnöm kell egy pkisztáni étteremben meg felmosni az éttermet és ennyi a történet. 

Most már megint döntés elött álok nagy döntés elött nem mintha te kedves olvasóm nem szoktal volna belefutni nagy életett meghatározó döntésekbe (persze hogy igen) demáááá megint mi a retkes szokerációó van velem ?? vagyismit agyalok ? Sporolás nem akkar sikerülni eddig , ennyi pénzel haza költözni öngyilkosság sztem de van egy fasza tabletem meg elektromos cigim xD ...Mire akkartam kijukadni hogy rám férne még egy kis angliai lét mert anyámék költöznek haza nyáron juliusban es akkor nekem nem jó lenne haza menni pénz nélkül meg igazából még akkarok venni ezt azt vagyis ha nem itt veszem meg akkor az árát kellene félre tennem hát van ez igy gyerekek...

Meg ügye bár fekszik nekem ez a munka amit csinalok mert jobb mint magyarorszagon ugyanezt csinálni kevesebb pénzért. meg amúgy is szeretek itt lenni kedvelnek aa munkahelyemen meg elvileg nehezen találtak erre a melóra embert . lehet a pénz miatt meg hogy heti hét napot kell dolgozni vagyis nem szépitem ott lenni . Na meg a másik ingyen ehetek ott meg hozhatok is el kaját ami manapság nem rossz buli. áááá szeretem őket nagyon főleg hogy rendesek es lehet lenéznek de ! nem kell senkinek se nyalni meg nem kell várni a hónap elejét hogy legyen már fizetés ami nagy piros     pont   pontosan ezt utaltam magyarországban hogy mindig elfogyott a pénzem az a kevéske is jó ez nem az ország hibája hanem az enyém mint utóbb kiderült de a lenyeg az hogy meg kellene tanulnom a nagy betűs sporolást kis betűvel irva . jaaaa nem tudom ehez a barátnőm aki magyar és pesten lakik mit fogehez szólni de ma úgy határoztam maradok mert kell a zsé meg amig jó buli anglia . Na sziasztok majd mégjelentkezek ja eszembe jutott hogy dú jú spik inglish? Még mindig nem beszelek angolul de kicsivel jobban ertem mint amikkor ki jöttem na páá

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintmegyanglia.blog.hu/api/trackback/id/tr5913815734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása