nagybalo-eletem

nagybalo-eletem

Uborka szezon level 1. Intézkedés

2017. szeptember 18. - nagybalo

Hétfő van és már megint segget csináltam a számból . Szóval van a jelenlegi munkahelyem vácon hivjuk cégnek.

Szóval az történt hogy egyszer már felmondtam a cégnél mert úgy éreztem hogy lépnem kell. De nem azert mert angliaban akkartam dolgozni , hanem azert mert hogy kicsit anyamat szugeráljam hogy hagy tudjak kimennni megint Angliaba de akkor mégis csak anglia miatt mondtam fel ....azt a felmondást a orvosom miatt vissza mondtam (amit utólag kár volt) mert akkor még habokra mondtam fel de ha nem mondom vissza akkor igazából jól jártam volna mert Isten igazából én kaptam volna meg az állást ... ezt kifejtem szóval múlt hétvégén találtam egy állás hirdetést a facebook-on és beszeltem a hirdetővel aki elmondta hogy 25 én tudnék kezdeni de mivel amikkor már én vissza mondtam a felmondásom időközbe mert nem akkartam kimenni inkább anyumhoz mert nagyon valószinűtlennek éreztem hogy, ki tudjak oda menni. Tehát ott tartok hogy be van töltve sajna a pozició az angol munkahelyen ,és most ott vagyok én hogy azt a igéretett kaptam hogy én vagyok az első helyen ha lessz üresedés akkor nekem szólnak elösször. Miért fontos nekem az hogy én vagyok az első helyen? Azért mert számithatok a angol állásra és tudok gyujteni pénzt a első fizetésig angliaba. Meg eltudok kezdeni intézkedni dolgokban. Tehát nekem szólnak elöször akkorez van de miert nem adom le ezt a tervemet hogy ott fogok dolgozni? Mert lehet ketten felmondanak ott és akkor tudok menni egyből. Ez se garancia de napok , hetek , hónapok kérdése az egész mert nincs vége még a staff váltásnak, és ha Isten is velem van még akkor tudok repülni Angliaba. Ja ha minden jól megy Chesterben fogok dolgozni és a melóhely kb 15 percre van a szállástól és napi 9 óra munka és heti 5 napot kellene dolgozni. És kitchen porter lennék majd

Mi vár rám azért? 

- útlevelem meghoszabbitása 5 évre

- magyar bankomnál online felület beálitása

- Kijelentkezés az országból ( ennek utána járássa )

- várakozás kitudja meddig meg spórolás

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintmegyanglia.blog.hu/api/trackback/id/tr5812873054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása