nagybalo-eletem

nagybalo-eletem

Tervek

2017. november 13. - nagybalo

Kint vagyok itt es mar gondolatban el is költöttem 4 heti vagy 3 heti fizetésem...mit szeretnek majd venni?
hát egy uj laptopot mert mar ami most van eleg ócska es 1 percet nem bir az aksija

dolgozgatok rendesen csak felkéne pörögni meg okosodni kellene a mosogatasban hogy mit hogyan erdemes mosogatni  hogy ne ússzak el nagyon vagy inkabb egyszerűbben legyen időm cigizni is ...

jah ha akkarsz angliaban dolgozni akkor keress meg emailba mert jól jön ember bnagy09@gmail.com

bankkartyam meg ervenyes hála Istennek es csak az internet bankoláshoz kell short kód meg jelszót változtatni hogy tudjak utalni magyar orszagra. mit akkartam még irni ? magyaro vannak a staff házban akik ott dolgoznak ahol en szval zsir de minden jónak van arny oldala elvileg.

rosett faluba lakom es jó fél óra a munkahelyem gyalog bár ha sietnék 20 perc de nem sietek....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintmegyanglia.blog.hu/api/trackback/id/tr7613263653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása