nagybalo-eletem

nagybalo-eletem

2017. november 03. - nagybalo

kedves lazán mesél a hiú ábránd

kedves honvágy engem felejts el most légyszi

nekem nem szamit hogy festékes kézzel ,,munkas" ruhába megyek boltba ki érdekel

nem mintha számitana :D na szóval itt vagyok még magyarországon es zavar hogy ien a ország hogy viszonylag nem lehet megelni meg nevetseges fizetesekert dolgoznak az emberek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintmegyanglia.blog.hu/api/trackback/id/tr1513151332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása