nagybalo-eletem

nagybalo-eletem

Vasárnap

2017. október 08. - nagybalo

Ma még vasárnap van hála Istennek. 

Mit csinálok ma?

Főzöcskézek egy keveset. Legalább azzal is megy az idő. Kitaláltam reggel hogy főzök egy jó marhahúslevest, mert régen ettem már mert szeretem is meg miért ne. Vasárnap húsleves nélkül nem vasárnap máshol :D . Meg ügye bár kell majd az energia a hétre...szval vettem egy kiló marha húst meg gombát , kelkáposztát, répát stb...
és neki áltam főzni ...5-6 óra és kész a leves ha az kész akkor tudok majd csinálni abból egy tejszines répás, mustáros ragut és le van tudva a vasárnapi meg talán a hétfői kaja.

Anglia:

November 20adika körül tudok ki menni jellenleg úgy állok vele hogy sehogy van már félre téve 300 gram camel dohány hogy ne egyszerre keljen megvenni az 1 kg-ot :D mi van még? 90 fontom az semmi de spórolni nem tudok sehogy mert ilyen vagyok . Pénteken kaptam fizut és van még két hétre valamenyim kellene repjegyet vennem mjd leggalább félre tenni rá . Meg vehetek fekete munkás gatyát angliába........

ja igen nem rossz az ács segéd meló csak nem félnék a magastól akkor lazzább lenne meg elgondolkoznék hogy maradok magyarországon vagy nem 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balintmegyanglia.blog.hu/api/trackback/id/tr9612936217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása